خبرگزاری کار ایران

کمک‌های مردم کیش به مناطق زلزله‌زده از 50 تُن گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۵۳

به همت شهروندان و اصناف کیش، بیش از ٣٨ تن اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب کشور تاکنون به کرمانشاه ارسال شده است؛ بیش از 15 تن از کمک‌های مردمی نیز آماده ارسال است.

به گزارش ایلنا، با هماهنگی انجام شده در سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری جمعیت هلال احمر این جزیره، به منظور کمک به زلزله‌زدگان اقلام مورد نیاز اهدایی کیشوندان در پایگاه‌های هلال احمر جمع‌آوری شد؛ این اقلام شامل پتو، چادر، پوشاک و مواد خوراکی است که در چهار روز گذشته توسط پرواز دو هواپیمای بویینگ و ایرباس کیش ایر و دو پرواز سی ١٣٠ ارتش به کرمانشاه ارسال شده است.

سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر تخصیص هواپیماهای کیش ایر برای ارسال کمک‌های مردمی، ٢٥٠٠ تخته پتو و هفتصد چادر نیز برای کمک به زلزله زدگان به کرمانشاه ارسال کرد.

روند جمع آوری کمک‌های مردمی در جزیره کیش  همچنان ادامه دارد و  ١٥ تُن  دیگر از کمک‌های مردمی نیز در فرودگاه این جزیره دپو شده که به زودی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال می‌شود.

داوود کرمی، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش پیش از این از استقبال خوب کیشوندان برای کمک‌رسانی به هوطنان زلزله‌ زده خبر داده بود.

وی با اشاره به تماس تلفنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با استاندار کرمانشاه در ساعات نخست وقوع زلزله گفت: در این تماس، دکتر انصاری لاری در خصوص اعزام هر نوع کمکی به استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد و بلافاصله برای جمع‌آوری مایحتاج ضروری زلزله زدگان به جوامع و اصناف کیش اطلاع‌رسانی شد.

در پروازهای انجام شده از کیش، جمعی از امدادگران هلال احمر و آتش‌نشانان جزیره نیز برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز