خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری عنوان کرد:

۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی ثبت شده است/ مسدود شدن ۲ هزار و ۹۷۸ خط ارسال کننده پیامک انبوه مزاحم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۶۹

مجید حقی گفت: تاکنون ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه پیامکی ۱۹۵، ثبت شده است.

به گزارش ایلنا،  مجید حقی،  معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ به عنوان مرجع ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی گفت: با توجه به توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تاکنون ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه ۱۹۵، ثبت شده است.

مجید حقی ادامه داد: از تعداد شکایت‌های پیامکی ارسالی به سامانه ۱۹۵، ۹۵ هزار و ۵۷۹ شکایت با قالب درست ارسال شده که از این تعداد ۹۰ هزار شکایت به خطوط تلفن همراه، ۱ و ۶۷۶ شکایت به خطوط تلفن ثابت و ۳ هزار و ۴۴۵ شکایت به سرشماره‌های تبلیغاتی مربوط است.

وی درباره نتایج بررسی شکایت‌های ثبت شده اظهار داشت: شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ از سوی ۳۶ هزار و ۶۴۸ شاکی اعلام شده که پس از بررسی، حدود ۲ هزار و ۹۷۸ خطی که پیامک انبوه مزاحم از آنها ارسال می‌شده، مسدود شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره قالب درست ارسال شکایت از پیامک‌های انبوه به سامانه ۱۹۵ تاکید کرد: مشترکین می‌توانند شماره ارسال‌کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********۰۲۱ و *******۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***۱۰۰۰، ***۲۰۰۰، ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ و برای شماره‌های تلفن همراه شخصی به شکل *********۰۹ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز