خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری مطرح شد:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۸۷

مجید حقی از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ ، خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد چهار هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویس‌های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است که جدول آن به شرح زیر است:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در حوزه سرویس‌های فناوری اطلاعات اظهار داشت: تعداد شش هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به شش هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

جدول شکایت از سرویس‌های فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

اعلام آمار تعداد شکایت‎‌های بررسی شده توسط رگولاتوری از اپراتورهای سیار و حوزه فناوری اطلاعات + جدول

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز