خبرگزاری کار ایران

جهرمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حق با زائران است، خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود/ ‌خاک عراق قوانین خاص خود را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۴۴

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره گلایه زائرین مراسم راه‌پیمایی اربعین گفت: حق با زائرین است خدمات مراسم اربعین نا مناسب بود، در مسیر نجف به کربلا مشکلات بسیار زیادی وجود داشت.

محمد جواد جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌ که بسیاری از زائران اربعین حسینی از گرانی خدمات ارتباطی اپراتورهای ایرانی و عراقی به خصوص گرانی اینترنت  همراه و عدم وجود وای فای در طول مسیر شکایت داشتند، و اذعان دارند که  سال‌های گذشته کیفیت ارتباطات بهتر بوده است، گفت: اگر بخواهیم شرایط امسال را با سال گذشته قیاس کنیم، بله حق با زائران است در عراق  خدمات رسانی نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف و نامناسب  بود، بخصوص در مسیر نجف به کربلا مشکلات بسیار زیادی وجود داشت.

وی خاطر نشان کرد: درباره نامناسب بودن خدمات از هفته قبل از آغاز راه‌پیمایی اربعین به زوار اطلاع رسانی اطلاع رسانی شد،‌خاک عراق در حاکمیت این کشور است و قوانین خاص خود را دارد. تفاهم نامه ای را امضاء کرده‌بودیم  و بنا بود وزارت ارتباطات عراق موضوعات را پیگیری کند، منتها  بحث حقوقی و شکایت اپراتور عراقی مطرح شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا نرخ مکالمات امسال افرایش داشته است، گفت: شرایط به گونه ای بود که در مسیر حرکت زوار از ایران به سوی عراق ارتباطات بهتر بود،مسیر عراق به ایران هم کیفیت خیلی بهتر بود و افزایش نرخ مکالمات نسبت به سال گذشته هم حاکی از همین مسئله است .

جهرمی ادامه داد: در عراق کیفیت اپراتور ها و خدمات متناسب با سال گذشته نبود حتی امکاناتی که تهیه کرده بودیم در آن جا توقیف شد، ما تلاش خودمان را کردیم اما آن جا مقررات خودش را دارد که محترم است.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خودمان را به کار بستیم حتی در جریان سفر اربعین از رئیس هیأت اتصالات عراق دعوت رسمی کردیم که برای سال آینده  مذاکراتی را داشته باشیم تا دیگر این مشکلات بوجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز