خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب منطقه‌ای کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا:

آب قصر شیرین و سرپل ذهاب هنوز کدر است/ در حال ترمیم شکستگی‌های داخل شبکه هستیم/ آبرسانی با تانکر برای مصارف بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۷۴

امیریان گفت: روز گذشته 300 هزار بطری آب بسته بندی امروز هم 200 هزار بطری آب بسته توزیع شده و تانکرهای آب رسان هم مشغول توزیع آب هستند.

کیاست امیریان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اعلام اینکه هنوز کدورت آب مناطق زلزله زده رفع نشده است، اظهار داشت: با تمهیداتی که شرکت آب و فاضلاب استان اندیشیده به تدریج در حال رفع مشکل کدورت آب قصر شیرین و سرپل ذهاب هستیم و تمام تلاش این است که شکستگی‌های داخل شبکه ترمیم شود.

وی خاطرنشان کرد: رفع کامل کدورت و گل آلودگی بستگی به این دارد که پس لرزه‌ای اتفاق نیفتد زیرا با وقوع هر پس لزره آب دوباره کدر و گل آلود می شود. اما در هر صورت کدری آب تا حدی رفع شده و برای مصارف شست‌وشو و بهداشتی قابلیت استفاده دارد.

امیریان تصریح کرد:  روز گذشته 300 هزار بطری آب بسته بندی امروز هم 200 هزار بطری آب بسته توزیع شده و تانکرهای آب رسان هم مشغول برای مصارف بهداشتی در حال توزیع آب هستند.

وی در ادامه یادآور شد: در بازدید و بررسی‌های اولیه و تکمیلی که دیروز انجام شد، 21 سد موجود در استان دچار آسیب نشده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز