خبرگزاری کار ایران

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۳۷۰ مدد خواه در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۵۲

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ارتقاء معیشت و برخورداری توان خواهان از خدمات قرض الحسنه، برای ۳۷۰ نفر از معرفی شدگان پنج مرکز نیکوکاری در استان سمنان حساب سپرده به مبلغ پانصد هزار ریال افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، علی اکبر رضائیان مدیر شعب استان سمنان در این باره بیان داشت: باشگاه خیرین بانک به منظور ایجاد هم افزایی برای رفع مشکلات مالی، تامین مایحتاج ضروری و دستیابی نیازمندان واقعی جامعه به خدمات بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه، به افتتاح حساب برای ۳۷۰ نفر از مددجویان استان اقدام نموده است.

وی افزود: شرایط مناسبی برای ارائه خدمات بعدی به این اقشار مهیا است و مددجویان معرفی شده توسط این پنج مرکز نیکوکاری می توانند علاوه بر استفاده از این حساب از سایر خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک نیز بهره مند شوند.

رضائیان ادامه داد: تمامی فعالیت های توانمندسازی مالی اقشار ضعیف و متوسط جامعه در بانک قرض الحسنه مهر ایران براساس سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد و همچنین اولویت های ابلاغی رئیس جمهور به وزیر امور اقتصادی و دارایی شکل گرفته و تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود و اختصاص بخشی از بودجه تبلیغاتی بانک به این حوزه توجه ویژه گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز