خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز در بازرسی از شهر قم

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۹۶

خسرو کردمیهن، معاون ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجازی رایانه‌ای اعلام کرد که با حمایت دادستانی قم، موفق به ضبط ۹ هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز شده‌اند.

به گزارش ایلنا، ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجازی رایانه‌ای از دو سال گذشته تا حدود یک ماه و نیم پیش، درصدد آن بود تا در زمینه شناسایی و انهدام بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در شهر قم، عملیاتی انجام دهد. با توجه به رصدهایی که ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در این مدت انجام داده بود، این ستاد متوجه این موضوع شده بود که شهر قم از نظر وجود بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز، وضعیت نابه‌سامانی دارد.

این دو سال نامه‌نگاری‌ها و درخواست‌های زیادی به دادستانی قم شده بود که به‌دلیل برخی مشکلات، این کار به تعویق افتاده بود اما پس از انجام برخی تغییرات در دادستانی قم و همین‌طور همکاری ارشاد این استان، این ستاد موفق شد با اجرای یک عملیات به‌صورت آزمایشی، وضع نابه‌سامان فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی قم را نشان دهد.

انجام این عملیات، با بازرسی تنها شش فروشگاه، ۹ هزار بازی غیرمجاز کشف و صورت جلسه آن‌ها به دادستانی استان قم ارسال شد تا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود. هدف از این عملیات نشان دادن وضعیت موجود در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی این استان بوده است.

با توجه به موقعیت خاص شهر قم، این شهر بسیار برای ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای حائز اهمیت است. مسئله‌ای که وجود دارد این است که انجام چنین عملیاتی قطعا بدون کمک و حضور دادستانی ممکن نبود و امید است تا رای صادره برای مختلفین محکم و بازدارنده باشد؛ زیرا شرایط حاکم در این شهر به هیچ عنوان مطلوب نیست و باید هرچه سریع‌تر برای بهبود این وضعیت اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز