خبرگزاری کار ایران

پرویزیان:

اصلاح کارمزدهای بانک‌ها/ انجام ۱.۵ میلیارد تراکنش بانکی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۶۱

رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از انجام ۱.۵ میلیارد تراکنش در بستر امن سیستم بانکی خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ کوروش پرویزیان در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران ( ITE ۲۰۱۷) اظهار داشت: این رویداد با پشتیبانی شرکت های بخش خصوصی و کانون بانک های خصوصی و شورای هماهنگی بانک های دولتی برگزار شده است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد مبتنی بر عقل و منطق به همراه عزمی راسخ در شرایط موجود است. به کارگیری ابزارهای نوین عاملی برای تحقق این الگو است.

مدیرعامل بانک پارسیان افزود: بانک های کشور نقش مهمی در اجرای این تحولات دارند و ۱.۵ میلیارد تراکنش نشان از بستر امن سیستم بانکی دارد.

پرویزیان گفت: امروزه به کارگیری جوانان تحصیل‌کرده کشور به عنوان اولویت نخست در کشور است و توجه به کسب و کارهای دانش بنیان بهترین زمینه برای ایجاد اشتغال است و چنین رویدادهایی زمینه ساز نمایش توان این شرکت ها است.

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درباره اصلاح کارمزدهای بانکی گفت: کارمزدهای شبکه بانکی در حوزه پرداخت از جمله اولویت هایی است که در شرایط فعلی کمک خوبی به سیستم بانکی کشور خواهد داشت و از مجلس شورای اسلامی و تصمیم گیران در این زمینه تقاضا دارم تا نهایت تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز