خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی:

اپراتورها باید به حقوق مصرف کننده احترام بگذارند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۹۴

حسین فلاح گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که از سوی اپراتور اینترنت ثابت و سیار باید صورت بگیرد حفاظت از حقوق مصرف کننده و احترام به مصرف کننده است. این مساله رابطه غیرمستقیم با افزایش سهم بازار آنها دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین فلاح رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی در یک نشست تخصصی در خصوص افزایش دو و نیم برابری حجم بازار مخابرات گفت: بازار مخابرات بزرگ شده و  پارامترها تغییر کرده است. برای مثال سهم درصد بخش مخابرات از 50 به 40 تغییر داشته است. در حال حاضر در حوزه دیتا در چند سال اخیر رشد زیادی ایجاد شده است اما این رشد در حال کاهش و ثابت شدن است.

فلاح با مقایسه وضعیت مخابرات ایران با کشور ترکیه و انگلستان که از نظر اندازه جمعیت و میزان بازار یکسان هستند گفت: در حوزه مکالمات صوتی ایران سهم 40 درصدی و ترکیه 23 درصد و انگلیس 7 درصد را دارد. وضعیت دیتای موبایل در ایران 23 درصد و ترکیه 43 و در انگلیس 47 درصد است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی در رابطه با حقوق مصرف کننده گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که از سوی اپراتور اینترنت ثابت و سیار باید صورت بگیرد حفاظت از حقوق مصرف کننده و احترام به مصرف کننده است. این مساله رابطه غیرمستقیم با افزایش سهم بازار آنها دارد.

وی نسبت به آزادسازی بخش ارتباطات گفت: یکی از اقدامات مهم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به آن اشاره شده است کاهش انحصار و آزادسازی است و  این حوزه باید رقابتی شود. یکی از اقدامات مهم، توسعه زیرساخت فیبر نوری است.

فلاح  با اشاره به وضعیت استارتاپ‌ها گفت: باید از استارتاپ‌ها حمایت و از آنها مراقبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز