خبرگزاری کار ایران

بانک:

کشور می‌تواند از ظرفیت مناطق آزاد بیشتر استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۸۴

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه اهداف مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی مشخص شده است، تاکید کرد: مناطق آزاد در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارند و کشور می‌تواند از ظرفیت این مناطق بیشتر استفاده کند.

به گزارش ایلنا، مرتضی بانک امروز در نشست مسئولان مناطق آزاد کشور با وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: قانون مناطق آزاد جامع و کامل است و قانونگذار اهداف اصلی خود را برای ایجاد این مناطق روشن کرده است.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته درحوزه صنعت و تولیدات داخلی اقدامات خوبی در این مناطق صورت گرفته است، اظهار داشت: در حوزه فناوری‌های نو، صادرات، تولیدات صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان که جزو سیاست‌های ابلاغی و اهداف اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود، اقدامات مطلوبی در مناطق آزاد کشور انجام شده است.

مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: البته برخی قوانین، وظایف و تکالیف مناطق آزاد هنوز به صورت کامل اجرا نمی‌شود که این موضوع نیازمند اجماع ملی، همکاری و همفکری همه دستگاه‌های اجرایی است.

بانک یادآور شد: شورای عالی مناطق آزاد که از وزیران و رئیسان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است، پشتوانه مهمی برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

در این نشست، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان روند پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد کشور قرار گرفت.

نشست مدیران و مسئولان مناطق آزاد کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد.

معاونان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز