خبرگزاری کار ایران

با اعطای بیش از ٥٠ هزار فقره وام تا پنجم مهرماه امسال ؛

٧١ درصد اهداف بانک صادرات ایران در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج محقق شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۶۷۷

​تازه ترین آمارها از تحقق بیش از ٧١ درصد تعهدات بانک صادرات ایران در پرداخت ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه حکایت دارد.

به گزارش ایلنا، بررسی میزان وام های قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه از ابتدای مرداد ماه تا پنجم مهرماه امسال، نشان می دهد که از مجموع ٧٠ هزار فقره وام تعهد شده در قالب طرح ضربتی بانک مرکزی، ٥٠ هزار و ٢٢ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه توسط بانک صادرات ایران اعطا شده و از این رو بیش از  ٧١ درصد اهداف بانک در این زمینه محقق شده است.

بنا براین گزارش، پرونده  ٢٩ درصد مابقی متقاضیان این وام، در مرحله تکمیل مدارک بوده که با تمدید زمان طرح ضربتی مذکور تا نیمه مهر ماه، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه توسط بانک صادرات ایران به ١٠٠درصد میزان تعهد شده، خواهد رسید.

لازم به یادآوری است، بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه تعیین شعبه شده، تا کنون نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نکرده اند، طرح ضربتی پرداخت این وام تا ١٥ مهر ماه تمدید می شود.

شایان ذکر است، پرداخت یک روزه وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه در شعب بانک صادرات ایران به شرط تکمیل پرونده فراهم است و در برخی شعب صف انتظاری وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز