خبرگزاری کار ایران

خدمات بانکی گسترده بانک شهر به زائران حسینی همزمان با ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۴۷۰

همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، بانک شهر برای دومین سال متوالی به ارائه خدمات گسترده به زائران حسینی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،  حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور ارائه بهترین خدمات بانکی به زائران حسینی در مسیر کربلا، بانک شهر با تشکیل ستاد برگزاری مراسم اربعین، فعالیت‌های مختلفی را در حوزه بانکی و همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات، پیش بینی کرده است.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده همزمان با نخستین روز ماه محرم، یک دستگاه پیشخوان شهرنت سیار در مرز مهران نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که خدمات رسانی این بانک تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین و همزمان با روزهای راهپیمایی زائران نیز برنامه‌های دیگری پیش بینی شده است که از ابتدای آبان‌ماه اجرا می‌شود.

پورزرندی افزود: در صورت دریافت مجوز لازم با هماهنگی مبادی ذیربط ، زائران حسینی از ابتدای آبان ماه و همزمان با ایام اربعین از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر، با هرنوع کارت شتابی بانک‌های ایران و کارت های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند و علاوه بر آن سایر خدمات بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و …  را از این طریق انجام دهند.  

وی تصریح کرد: به این منظور در مسیر‌های تردد زائران ، دستگاه‌های خودپرداز و پیشخوان‌های شهرنت در مرزهای مهران، قصر شیرین و شلمچه و حتی در شهر کربلا نصب خواهدشد.

بر این اساس، در اربعین سال گذشته،خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور و به ویژه شهر کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو شد، به گونه‌ای که این دستگاه‌ها حتی شگفتی شهروندان و برخی مسئولان عراقی را نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز