خبرگزاری کار ایران

گران‌ترین گوشی هوشمند مجهز به فناوری واقعیت افزوده رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۱۱۶

شرکت اپل موفق به ساخت گوشی هوشمند مجهز به واقعیت افزوده شد که گرانترین گوشی این شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ انگلیسی، شرکت اپل در نهایت از جدیدترین گوشی هوشمند خود که مجهز به فناوری واقعیت افزوده (عناصری را در دنیای پیرامون کاربر اضافه می کند) است با قیمت یکهزار دلار رونمایی کرد که از آن به عنوان گرانترین گوشی تولید شده در جهان با این فناوری یاد می شود.

در همین حال «آیفون ایکس» شرکت اپل به عنوان گرانترین گوشی این غول فناوری محسوب می شود. همچنین این گوشی در دهمین سالگرد رونمایی از گوشی آیفون اصلی پا به عرصه رقابت گذاشت.

به گفته برخی از تحلیلگران بازار این گوشی جدید به دلیل برخوردار بودن از فناوری واقعیت افزوده قادر به فروش صدها میلیارد دلار در بخش وسایل جانبی است. در همین حال سهام شرکت اپل در سال جاری میلادی به دلیل گمانه زنی از افزایش فروش گوشی «آیفون ایکس» و جبران کاهش جزیی فروش این شرکت در سال گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

گفته می شود که این محصول جدید تقریبا دو سوم مجموع فروش این شرکت را به خود اختصاص دهد و از آن به عنوان یک هاب برای بیشتر محصولات اپل و خدمات آن تلقی می شود.

همچنین قیمت پایه برای این گوشی گران قیمت با مدل ۶۴ گیگ، ۹۹۹ دلار است و این رقم برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی یکهزار و ۱۴۹ دلار عنوان شده است.

از سویی دیگر گوشی «آیفون ایکس» می‌تواند ۶ درصد به سهم اپل در سال ۲۰۱۸ میلادی بیافزاید و در حدود ۸۰ درصد از قشر مرفه آمریکا از کاربران گوشی اپل محسوب می‌شوند.

بر پایه این گزارش، شرکت اپل از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس با قیمت ۶۹۹ دلار و ۷۹۹ دلار هم رونمایی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز