خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات دستور احیای دو شرکت قدیمی حوزه ICT را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۵۲

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پیگیری علت کاهش کارایی دو شرکت مخابراتی باسابقه و قدیمی ICT به منظور احیای آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دستور وزیر ارتباطات به منظور شناسایی علت تنزل و کاهش کارایی دو شرکت قدیمی و با سابقه کارخانجات مخابراتی ایران و صنایع مخابراتی راه دور ایران و احیای آنها گفت: این دو شرکت که سابقه طولانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارند و به نوعی نماد برخورداری ازتولیدات داخلی محسوب می شوند، دچار تحلیل و تنزل کارایی شده اند که از اینرو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ پیگیری جدی آن را در دستور کار قرارداده است.

وی افزود: بدین منظور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه ای به علی اصغر عمیدیان که سالها تجربه فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را داراست، پیگیری موضوع را به ایشان واگذار کرده اند.

فرنقی زاد تصریح کرد: در بخشی از نامه  آذری جهرمی آمده است؛ انتظار می رود در جهت برون رفت از وضعیت موجود و احیای این شرکتها، جنابعالی با استفاده از امکانات و نیروهای متخصص، ضمن بررسی علت عدم پیشرفت سال های اخیر، پیشنهادات لازم را برای برون رفت از وضعیت فعلی، ارایه کنید.

اضافه می شود، علی اصغر عمیدیان در دولت یازدهم رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز