خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد:

تاکید بر اهمیت مصوبه بانک مرکزی مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی/ اقدامات بانک شهر مطابق با سیاست‌های بانک مرکزی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۸۲۴

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر رعایت نرخ سود بانکی، مصوبه اخیر بانک مرکزی را در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال با کاهش هزینه‌های تامین مالی بخش مولد اقتصاد کشور، حائز اهمیت و لازم الاجرا دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،  حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: رعایت نرخ های اعلام شده از سوی بانک مرکزی از تاریخ یازدهم شهریورماه امسال ، به صورت علی الحساب لازم الاجرا بوده و به طور حتم، این بانک نیز بر اجرای آن متعهد است.

وی افزود: قطعا بر اساس ضوابط بانک مرکزی، نحوه پیش بینی و محاسبات مربوط به تعیین نرخ سود علی الحساب و تفاوت آن با نرخ سود قطعی در پایان دوره مالی، به عنوان شاخص مهم در ارزیابی عملکرد صحیح و حرفه‌ای، در برنامه‌های این بانک مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این‌که تمامی اقدامات بانک شهر مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت ،شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی بوده و خواهد بود و با تمام توان بر اجرای آن تاکید دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که سایر بانک‌های کشور نیز تابع سیاست های ابلاغی باشند و بر اساس آن حرکت کنند.

مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد: این مصوبات، قطعا در راستای رونق اقتصاد کشور است و امیدواریم اجرای آن مربوط به یک دوره کوتاه مدت نبوده و تداوم داشته باشد.

پورزرندی در ادامه خاطر نشان کرد: با اقدامات بانک مرکزی در ساماندهی و برخورد با موسسات غیر مجاز ، هم اکنون شاهد هستیم که یکی از مشکلات اصلی در راه کاهش نرخ سود پول در کشور برطرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز