خبرگزاری کار ایران

کرباسیان عضوی از خانواده وزارت اقتصاد و آگاه به ظرفیت‌های انسانی و اجرایی آن است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۰۷

اکرمی خروج از بحران اقتصادی حاکم بر بازار ارز و دلار و بازار سرمایه کشور در سال های پایانی دولت دهم و کاهش تورم و بازگشت به خردورزی اقتصادی که برخاسته از شناخت عمیق طیب نیا از حوزه اقتصاد است را از جمله دست آوردهای وزیر سابق اقتصاد خواند.

به گزارش ایلنا، معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی سخنانی در مراسم معارفه وزیر جدید اقتصاد، کرباسیان را عضوی پر سابقه از خانواده وزادت اقتصاد و آگاه به ظرفیت های انسانی و اجرایی آن خواند.

سید رحمت الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور که به نمایندگی از شورای معاونین وزاتخانه سخن می گفت، ضمن خوش آمد گویی به مسعود کرباسیان وزیر جدید اقتصاد، به تکریم از خدمات و زحمات و تشریح دست آوردهای "علی طیب نیا" وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی پرداخت.

سید رحمت الله اکرمی با اشاره به سابقه حضور طولانی مدت "مسعود کرباسیان" در بخش های مختلف وزارت اقتصاد، وی را عضوی از خانواده بزرگ این وزارتخانه خواند که دست آوردهای درخشان وی در اصلاح فرآیندهای اجرایی گمرک جمهوری اسلامی و پیاده سازی نظام یکپارچه گمرکی، گواهی از توانایی بالای کرباسیان در تصدی پست کلیدی وزارت اقتصاد است.

وی گفت: تجربه طولانی حضور آقای کرباسیان در وزارت اقتصاد و وقوف بر ظرفیت سرمایه انسانی موجود در این وزارتخانه، در کنار روحیه تحول خواه وی، ضریب موفقیت کرباسیان را بیش از پیش می نماید.

اکرمی در ادامه با تقدیر از زحمات ارزشمند، صادقانه و تلاش مستمر علی طیب نیا طی چهار سال تصدی وزارت اقتصاد، اظهار داشت: در تشریح موفقیت های آقای طیب نیا، همین مقدار کافی است که امروز، هر جایی مسئولان دولت می خواهند گرارش عملکرد ارائه دهند، بالاترین جایگاه را به تشریح دست آوردهای ایشان اختصاص میدهند.

وی خروج از بحران اقتصادی حاکم بر بازار ارز و دلار و بازار سرمایه کشور در سال های پایانی دولت دهم و کاهش تورم و بازگشت به خردورزی اقتصادی که برخاسته از شناخت عمیق طیب نیا از حوزه اقتصاد است را از جمله دست آوردهای وزیر سابق اقتصاد خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز