خبرگزاری کار ایران

کرباسیان با رای قاطع مجلس وزیر اقتصاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۰۱

مسعودکرباسیان با کسب ۲۴۰رای وزیر امور اقتصادی و دارایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ مسعود‌کرباسیان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی موفق به کسب رای اعتماد از سوی مجلسی‌ها شد.

  مسعود کرباسیان از جمع ۲۸۸ رای ۲۴۰ رای موافق، ۳۱ رای مخالف، ۱۵رای ممتنع و۲ رای باطله وزیر امور اقتصادی و دارایی شد.

مسعود‌کرباسیان معاون وزیر اقتصاد در دولت یازدهم و رئیس گمرک کل کشور بود، کرباسیان دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه ریزی است و تا به امروز معاون وزیر صنعت، معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی و معاون وزیر اقتصاد بوده است، همچنین مسئول کمیته بررسی عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی است.

بر اساس‌این گزارش؛ مسعود کرباسیان در دفاع از برنامه‌های خود در کابینه دولت دوازدهم مقابل نمایندگان مجلس، به اصلاحات نظام بانکی کشور، حفظ منافع سپرده گذاران،تک‌رقمی کردن تورم، کنترل‌نقدینگی و ساماندهی بازارهای مالی، ایجاد بانک اطلاعاتی مؤدیان مالیاتی، بکارگیری منابع مالی خارجی در اقتصاد و اجرای پنجره واحد و سامانه جامع گمرکی سخن به میان آورد و تأکید کرد که از این دستاوردها صیانت خواهد کرد.

وی تاکید کرد:‌ اقتصاد ایران در دولت دوازدهم به اتاق شیشه‌ای مبدل می‌شود، چرا که ضعف در شفافیت و عدم انضباط، از جمله ضعف‌های اقتصاد ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز