خبرگزاری کار ایران

حمایت روحانی از حجتی در مجلس شورای اسلامی؛

حجتی از متخصصین کشاورزی به این بخش مسلط‌تر است/ حجتی از پاکترین وزرای ما در کابینه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۸۰

رییس جمهور امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی محمود حجتی را فردی پاکدست معرفی کرد و از اقدامات او در بخش کشاورزی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق کاری محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: در سال ۹۴، اگر عملکرد مثبت وزارت جهاد کشاورزی نبود، ممکن بود رشد ما در بخش اقتصاد منفی شود. بخش کشاورزی با رشد ۵ درصدی ما را نجات داد و نگذاشت که رشد ما منفی شود.

رییس جمهور افزود: آقای حجتی کار بزرگی در بخش کشاورزی انجام داده است.  ایشان از وزرایی است که در کار خود کاملا متخصص است و از متخصصین بخش کشاورزی به کشاورزی مسلط تر است. عملکرد مثبت ایشان در بخش هایی مانند گندم، شکر، دام و... مشخص است و مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارد.

روحانی در پایان تصریح کرد: ایشان وزیری پاکدست، مخلص و انقلابی است که مورد اعتماد همه جناح هاست. آقای حجتی در کوچکترین مسائل کاری با بنده مشورت می کند و از پاکترین وزرای ماست. ایشان در زمان قبل و بعد از انقلاب همواره در مسیر منافع ملی حرکت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز