خبرگزاری کار ایران

ابطحی:

منظور من از باشگاه نفت ارتباطی به تیم فوتبال نفت ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۱۱

نماینده مردم خمینی شهر در مورد اظهاراتش درباره باشگاه نفت و نیرو که مدعی است وزیر نفت، رییس دفتر وزیر و معاونان او در این باشگاه حضور دارند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد ابطحی در جریان نشست علنی مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: در ماده ۷۹ آمده اگر در جلسه رسمی ضمن نطق یا مذاکره، صریحاً یا تلویحاً اتهام سویی نسبت به یکی از نمایندگان داده شود یا عقیده یا اظهار او را بر خلاف جلوه دهند نماینده مذکور حق دارد بدون نوبت تا ۵ دقیقه صحبت کند و تاکید من بر بخش خلاف واقع جلوه دادن اظهار یا عقیده نمایندگان است.

او گفت: اشاره من اساساً ربطی به باشگاه نفت که یک تیم فوتبال است، نبود.

ابطحی ادامه داد:‌ «گفت دانه فلال سیاه و خال مه‌رویان سیاه / هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا.» باشگاه فوتبال نفت و باشگاه نفت نیرو که آقایان دارند، هر دو باشگاه هستند اما این کجا و آن کجا.

نماینده اصولگرای خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که لازم است واقعاً اصل ۱۴۹ قانون اساسی بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این تذکر ضمن تایید آن گفت که در این رابطه قبلاً‌ توضیح داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز