خبرگزاری کار ایران

نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت:

دفاع از زنگنه دفاع از پاکدستی و برجام نفتی است/ نباید اختلافات شخصی را از تریبون مجلس مطرح کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۰۹

نماینده کرمانشاه گفت: آقای زنگنه به همراه آقای ظریف توانستند برجام نفتی را به ثمر برسانند و نباید اقدامات این دو بزگوار نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب نادری نماینده کرمانشاه به عنوان موافق در جلسه بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت اظهار داشت: دفاع از زنگنه دفاع از پاکدستی است. ایشان یکی از پاکدست ترین وزرای کابینه یازدهم بوده‌اند. دفاع از مکتب زنگنه دفاع از مکتب اعتماد به نفس و برجام نفتی است.

او افزود: آقای زنگنه به همراه آقای ظریف توانستند برجام نفتی را به ثمر برسانند و نباید اقدامات این دو بزگوار نادیده گرفته شود.

نماینده کرمانشاه گفت: تا ۱۰ سال پیش گفتمان نفتی ایران ، گفتمان تحقیر و عقده ملی بود و امروز دیپلماسی نفتی غرور تاریخی را به ارمغان آورده است.

نادری خاطرنشان کرد:‌ چرا برخی باید وزیر را متهم به رانت‌خواری و مجلس را متهم به دفاع این مورد کنند، نباید اختلافات شخصی را در تریبون مجلس مطرح کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: آقای زنگنه مردی از خطه کرمانشاه و قهرمان توسعه و آبادانی است که به اذعان مراجع نظارتی و قضایی از سلامت اقتصادی برخوردار است.

او گفت: توانایی علمی و ظرفیت بالای مدیریت ایشان  به همراه اندیشه توسعه‌گرا و استراتژیک او ایشان به شیخ الوزراء مبدل کرده است.

نادری با انتقاد از برخی که زنگنه را عمال آمریکا می‌دانند، گفت: استفاده از این الفاظ توهین و افترا به وزیر نفت است ایشان فردی است که زیر بمباران صدام همچنان صادرات نفت را پیگیری می‌کرد و زمانی که قیمت نفت کاهش پیدا کرد اجازه نداد سهم صادرات در اوپک کم شود و همیشه در جهت منافع ملی حرکت می‌کرد و این فرد در عرصه جهانی از قدرت بالای چانه‌زنی و تاثیرگذاری برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز