خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با ایلنا:

عملکرد وزارت راه و شهرسازی عامل رشد مناطق محروم شده است/ با نگاه سیاسی، اقدامات آخوندی را ارزیابی نکنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۴۶

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رای من به ابقای «عباس آخوندی» مثبت است، گفت: نباید با نگاه‌های سیاسی عملکرد وزارت راه و شهرسازی را ارزیابی کرد و کارنامه اخوندی در این وزارتخانه قابل قبول است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار اقصادی ایلنا درباره احتمال ابقای آخوندی در دولت دوازدهم، اظهار داشت: نباید نگاه سیاسی به وزارت راه و شهرسازی و عملکرد آخوندی در این وزارتخانه گسترده داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید به صورت واقع بینانه عملکرد وزارت راه وشهرسازی در دولت یازدهم را مورد بررسی قرار دهیم و از این لحاظ هم آخوندی کارنامه قابل قبولی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: اگر با نمایندگان شهرهای محروم صحبت کنید خواهید فهمید که در چهار سال گذشته با عملکرد وزارت راه وشهرسازی چه تغییرات اساسی در حوزه آنها صورت گرفته و عامل رشد این مناطق شده است.

وی گفت: آخوندی در حوزه های ریلی، توسعه جاده‌ها و به ویژه چهار بانده کردن راه‌ها توانسته از خود کارنامه خوبی به جای بگذارد.

فلاحت پیشه تاکید کرد:  رای من به ایشان مثبت است و امیدوارم سایر نمایندگان نیز به تمدید وزارت ایشان رای دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز