خبرگزاری کار ایران

نماینده پیرانشهر در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت:

بازرگانی نیاز به معماری سازمانی دارد/ همه اعضای کمیسیون صنایع به اتفاق حامی شریعتمداری هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۶۴

نماینده پیرانشهر تاکید کرد: بازرگانی نیاز به معماری سازمانی دارد که با توجه به توان شریعتمداری و با رای اعتماد به او می‌توانیم شاهد این موفقیت‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول خضری که در صحن علنی امروز به عنوان نماینده موافق با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت سخن می‌گفت، اظهار داشت: وزارت صنعت حوزه مهم تولید و اشتغال‌زایی کشور است که مشکل آن در داخل این وزارتخانه نیست بلکه خارج از آن است. ما باید با توجه به رفع مشکل صادرات، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، حل مشکل مالیاتی و سیاست‌های شفاف بانکی همچنین حمایت بانک‌ها از صنایع این مشکلات را رفع کنیم.

او با اشاره به حضور شریعتمداری در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و توانمندی او خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع همگی به اتفاق حامی شریعتمداری هستند. بنابراین بنده مصمم شدم که دفاع قاطعی از ایشان داشته باشم.

نماینده پیرانشهر با اشاره به رتبه ۱۲۰ ایران در تجارت جهانی تصریح کرد: این رتبه اصلا خوب نیست که انتظار می‌رود با حضور آقای شریعتمداری رفع شود. همچنین رشد صنعت در سال ۹۵، شش و نیم درصد بوده و رتبه تجارت ایران منفی دو و نیم بوده است که اینها ارقام خوبی نیستند.

خضری خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر ۸۴ هزار شرکت صنعتی داریم که از این تعداد ۸۱ هزار شرکت کوچک و متوسط هستند که عمده اشتغال نیز مربوط به آنها است اما با ۱۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند. بنابراین انتظار می‌رود با حضور شریعتمداری این بخش متحول شود.

او با تاکید بر لزوم حمایت مجلس از تیم اقتصادی خاطرنشان کرد: باید در حوزه خارجی از این تیم حمایت شود که با رای بالا به ظریف می‌توانیم در حوزه تجارت خارجی موفق عمل کنیم. همچنین رای بالا به رحمانی‌فضلی می‌تواند تیم اقتصادی کشور را  ارتقاء دهد. چناچه کرباسیان و شریعتمداری در اقتصاد و تجارت یکپارچه عمل کنند می‌توانند برنامه‌های مدون را  پیاده کنند و در راستای تولید و صادرات بیشتر گام‌های موثری برداریم.

خضری با تاکید بر لزوم بهبود محیط کسب و کار و جذب سرمایه‌گذاری تصریح کرد: عدم پرداخت وام به صنایع و سود بالا معوقات بانکی بیشترین فرصت را از صنعت گرفته‌ است.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ شریعتمداری به اجرای واحدهای راکد و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توریسم‌درمانی و همچنین آزاد شدن نرخ ارز، توسعه صادرات غیرنفتی پایبند است. ضمن اینکه بازرگانی نیاز به معماری سازمانی دارد که با توجه به توان ایشان و با رای اعتماد به او می‌توانیم شاهد این موفقیت‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز