خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اقدامات آخوندی در حوزه مسکن فراتر از توقعات رییس جمهوری بود/ عملکرد حساب شده وزیر شهرسازی در مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۹۵

عضو هیات ریییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت های رییس جمهوری در دفاع از وزیر راه و شهرسازی نشان می دهد که عملکرد وی فراتر از توقعات بود،گفت:اخوندی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی آخوندی به عنوان وزیر راه و مسکن و شهرسازی گفت: آخوندی یکی از ستون‌های دولت یازدهم بوده و معتقدم عملکرد وی در قابل قبول است اخوندی را جزو وزرای زحمتکش و فعال کابینه آقای روحانی می دانم.

‎بهروز نعمتی ادامه داد: با توجه به کارنامه و عملکرد آخوندی در دوره قبل من فکر می‌کنم ایشان از مجلس رای اعتماد بگیرند. به ویژه آنکه وی در دو نوبت استیضاح و سوالات ملی که در صحن علنی مجلس پیگیری می‌شد با قدرت و تسلط کامل توانستند نمایندگان را قانع کنند.

‎نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی درباره برخی از صحبت‌ها مبنی بر عملکرد آخوندی در حوزه مسکن گفت: صحبت‌های رئیس جمهور در هنگام معرفی وی به عنوان وزیر مسکن نشان می‌داد که توقعات ایشان از آقای وزیر بیش از آنچه که تا به امروز انجام شده است. ما نباید فراموش کنیم که مسکن مهر یک موضوع خام و ناپخته بود و متاسفانه اقداماتی که در این حوزه انجام شده بود بدون کار کارشناسی بوده است.

‎نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انصافاً فعالیت‌های آقایان مهرآبادی (قاـم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر)و آخوندی در این حوزه بسیار حساب شده و کارشناسی بوده و در حوزه مسکن من نیز با ایشان هم‌نظر هستم و معتقدم باید به دنبال توسعه مسکن اجتماعی رفت و برای مردم خانه‌هایی در شان و شخصیت یک خانواده ایرانی ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز