خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تسهیل فضای کسب و کار اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان علاوه بر اقتصاد به صنعت اشراف کامل دارد/ خواست ما از نمایندگان رای اعتماد بالا به کرباسیان است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۱۸۳

نجفی منش گفت: با توجه به دیدگاه‌های اقتصادی کرباسیان، حضور ایشان در وزارت اقتصاد را موجب تسهیل فضای کسب و کار و رونق تولید می‌دانم و خواست ما از نمایندگان مجلس رای اعتماد بالا به ایشان است.

محمدرضا نجفی منش، رئیس کمیسیون تسهیل فضای کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص  گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم برای وزارت اقتصاد گفت: آقای کرباسیان گزینه بسیار مناسبی برای وزارت اقتصاد هستند. ایشان سابقه طولانی مدیریتی در بخش‌های  مختلف اقتصادی کشور اعم از صنعت، نفت، بازرگانی، گمرک و غیره دارند و در تمام این فعالیت‌ها به عنوان مدیری قوی، نوآور و کاملا پاکدست شناخته می‌شوند.

نجفی منش اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های آقای کرباسیان بی‌حاشیه بودن ایشان است. کرباسیان همیشه بدون حاشیه با تمام توان حوزه‌های تحت مسئولیت خویش را مدیریت کرده است. از سوی دیگر وی با اقتصاد جهانی کاملا آشناست. ضرورت شناخت دقیق از اقتصاد جهانی امری است که امروز اقتصاد ایران به آن نیاز دارد.

وی افزود: یکی دیگر از خصوصیات مثبت کرباسیان اشراف کامل وی به صنعت است. کرباسیان مدتی معاون وزرات صنایع سنگین بود و نگاهش به توسعه صنعتی و رشد تولید داخلی کاملا مثبت است.

نجفی منش خاطر نشان کرد: بهبود جایگاه تولید در کشور نیازمند همدلی و همراهی وزارت اقتصاد، وزارت صنعت و نظام بانکی است. با توجه به همدلی و همسویی دکتر کرباسیان با آقایان شریعتمداری و سیف معتقدم در مجموع شاهد رونق تولید خواهیم بود.

رئیس کمیسیون تسهیل فضای کسب و کار اتاق بازرگانی تاکید کرد: با توجه به دیدگاه‌های اقتصادی کرباسیان، حضور ایشان در وزارت اقتصاد را موجب تسهیل فضای کسب و کار و رونق تولید می‌دانم و خواست ما از نمایندگان مجلس رای اعتماد بالا به ایشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز