خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت و گو با ایلنا:

توسعه صنعت نفت جسارت زنگنه را می‌طلبد/ رای بالا به او قدرت چانه‌زنی ایران را در محافل بین‌المللی بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۳۹

لاهوتی گفت: توسعه صنعت نفت به قراردادهای بین المللی گره خورده است و نفت از موضوعاتی است که بیش از داخل با دنیای خارج مرتبط است و وزرای خارجه، نفت و دفاع نباید حتی یک رای مخالف داشته باشند

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا زنگنه را وزیر مسلطی عنوان کرد  که نفت را خوب می شناسد و توانست طی 4 سال گذشته نفت را که هم به لحاظ تولید و هم بازاریابی دچار آسیب شده بود احیا کند، مشتری های از دست رفته را بازگرداند و تولید را سروسامان بخشد.

وی با بیان اینکه زنگنه فردی سالم و صادق است، افزود: ما در میادین مشترک از قطر کمتر برداشت می کردیم الان به جایی رسیدیم که میزان برداشت ما از قطر بیشتر شده است و این دستاوردی قدرت آفرین در حوزه نفت و گاز کشور است.

لاهوتی تصریح کرد: قراردادهای نفتی حساسیت خود را دارند اگر کسی شجاعت نداشته باشد کار سخت می شود  اما ایشان مسلط است و کار را با شجاعت پیش می برد. 

وی تاکید کرد: انتخاب ایشان با رای بالای مجلس این پیام را منتقل می کند که با جسارت بیشتری مباحث توسعه ای نفت را دنبال کند. چرا که یکی از راهکارهای نجات اقتصاد کشور نفت است و ما باید در رابطه با توسعه این صنعت جدیت داشته باشیم. 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: توسعه صنعت نفت به قراردادهای بین المللی گره خورده است و نفت از موضوعاتی است که بیش از داخل با دنیای خارج مرتبط است و وزرای خارجه، نفت و دفاع نباید حتی یک رای مخالف داشته باشند چرا که پیام انسجام داخلی را به دنیا مخابره می کند و قدرت چانه زنی ما را در محافل بین المللی بالا می برد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز