خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها، جلوی نفوذ رانت‌خواران به شستا را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۳۱

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گروهی هستند که منشاء فعالیت آنها استفاده از رانت است. آنها بارها سعی کرده‌اند که در شستا نفوذ کنند اما تا جایی که من می‌دانم ربیعی تا به امروز جلوی آنها ایستادگی کرده و حاضر به باج دادن به آنها نیست.

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی ربیعی به عنوان وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه کار ربیعی در چهار سال گذشته نشان می‌دهد که ایشان در حوزه وزارتی خود موفق بوده و علاوه بر اینکه توانسته رضایت تشکل‌های کارگری را جلب کند در اداره بنگاه‌های اقتصادی‌ زیر مجموعه این وزارتخانه نیز موفق بوده است.

وی با اشاره به مقاومت ربیعی در مقابل گروه‌های فشار و رانتی گفت: گروهی هستند که منشاء فعالیت آنها استفاده از رانت است. آنها بارها سعی کرده‌اند که در شستا نفوذ کنند اما تا جایی که من می‌دانم ربیعی تا به امروز جلوی آنها ایستادگی کرده و حاضر به باج دادن به آنها نیست.

شهاب نادری ادامه داد: این یکی از کارهای خوب ربیعی است. اگر وی فردی پاکدست نبود مطمئناً نمی‌توانست در مقابل این فشارها مقاومت کند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از افراد و گروه‌ها در چند روز اخیر سعی کردند که بحث رای اعتماد ربیعی را به سمت و سوی دیگری بکشانند و برای ایشان حاشیه درست کنند اما ربیعی با قدرت تمام کارهای خود را انجام می دهد و توجهی به این اتفاقات ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز