خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نیروی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت نیرو نیازمند رویکرد جدید است / بیطرف می‌تواند دغدغه‌های صنعت آب و برق را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۹۰

گلمرادی خاطرنشان کرد: اگر مجلس به وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد بدهد با توجه به توانمندی ایشان بسیاری از دغدغه های صنعت آب و برق مرتفع می شود.

علی گلمردای نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: به اعتقاد بنده کسی که سکاندار وزارت نیرو می شود باید از توانمندی بالایی برخوردار باشد تا بتواند صنعت آب و برق کشور را نجات دهد که از این حیث بیطرف شخصی مناسب است.

وی افزود: امروز شرایط و وضعیت آب کشور بحرانی است، خیلی از نقاط کشور در بحث آب شرب مشکل دارند، در بخش کشاورزی دچار معضل هستیم، در بخش برق مناطقی از جنوب و غرب کشور که هوا نیز گرم و در جه حرارت بالاست، قطعی برق مکررا شکل می گیرد، بنا بر این وزیر دولت دوازدهم باید رویکرد جدیدی داشته و با  توانمندی خاص حرکت کند تا بتواند این مشکلات را حل کند.

رئیس کمیته نیروی کمیسیون انرژی با اشاره به مشکل آب و برق در استان های جنوبی کشور گفت: در خوزستان نگرانی ها بیش از سایر استان ها است و با توجه به اتفاقاتی مثل ریزگردها و شرایط ناپایداری، ناسالم و غیر بهداشتی بودن آب، مشکل فاضلاب و برق وزیر نیروی دولت دوازدهم باید با این مسائل با جدیت بیشتری برخورد کند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت بیطرف در دو دوره ای که در وزارت نیرو حضور داشته، تصریح کرد: با توجه به مشکلات ذکر شده در خصوص خوزستان ما نشست هایی با بیطرف برگذار کردیم و دغدغه ها و نگرانی ها را مطرح کردیم که نتایج بحث و تبادل نظرها سازنده بود.

گلمرادی خاطرنشان کرد: اگر مجلس به وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد بدهد با توجه به توانمندی ایشان بسیاری از دغدغه های صنعت آب و برق  مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه بیطرف مدیری توانمند و با تجربه و قوی است، گفت: او بعد از ورود به وزارت نیرو باید در تشکیل تیم کاری وزارتخانه تجدیدنظر کند، شرایط موجود خوب نیست باید حتما اصلاحاتی انجام شود و برنامه ریزی جدید  و متناسب با شرایط کشور و بر اساس برنامه ششم توسعه تدوین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز