خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌وگو با ایلنا:

بیطرف علاوه بر توسعه به محیط زیست نیز توجه دارد/ گزینه دولت برای وزارت نیرو مقبول همه جناح‌های سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۷۹

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بیطرف پرداختن به متن بیش از حاشیه است. ایشان فردی بوده که با داشتن علایق و تفکرات سیاسی همواره سعی کرده است که در امور فنی و آنچه به مردم مرتبط است فقط به منافع کشور توجه کند.

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درخصوص معرفی بیطرف به عنوان وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان یکی از دانشجویان ممتاز دانشکده فنی بوده و کارنامه انقلابی بسیار خوبی دارد و از نیروهایی است که علی‌رغم اصلاح‌طلب بودن مورد قبول تمام جناح‌های سیاسی است.

وی با بیان اینکه بیطرف در حوزه کاری خود اصل را بر تخصص و ارتقاء منافع ملی همواره قرار داده است، ادامه داد: او از دید و بینش تخصصی برخوردار است و یک مهندس به تمام معنا است و به اصطلاح دانشجویان فنی هندسه‌دان است.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز بیطرف پرداختن به متن بیش از حاشیه است. ایشان فردی بوده که با داشتن علایق و تفکرات سیاسی همواره سعی کرده است که در امور فنی و آنچه به مردم مرتبط است فقط به منافع کشور توجه کند و از افرادی استفاده کنند که فارغ از هر نگاه سیاسی دارای تخصص باشد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر ایشان عملگرا بودن است. به طوری که همزمان با توجه به اصول توسعه، پیشرفت شرایط زیست‌محیطی را نیز در نظر می‌گیرد و با توجه به موقعیت خطرناکی که امروز محیط زیست کشور در آن قرار دارد این دیدگاه یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز