خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با ایلنا:

ایجاد جو سازی‌های سیاسی علیه «آخوندی» در مجلس/ آخوندی کار خود را در دولت دوازدهم با رای بالا آغاز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۸۲۴

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جو سازی‌های سیاسی علیه اخوندی در مجلس ایجاد شده بود، گفت: امیدواریم آقای آخوندی کار خود را در دولت دوازدهم با رای بالا از مجلس آغاز کند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره احتمال ابقای «عباس آخوندی» در دولت دوازدهم گفت: آخوندی کمتر از دو ماه پیش به صحن مجلس آمد و به سوال نمایندگان پاسخ داد و برخی از ابهاماتی که در مورد حوزه وزارتی ایشان ایجاد شده بود، رفع شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شناختی که نمایندگان در آن جلسه نسبت به عمکرد ایشان پیدا کردند و جو سازی‌هایی که برعلیه ایشان ایجاد شد و بعداً مشخص شد که بیشتر سیاسی است تا اقتصادی .

این نماینده مجلس با بیان اینکه قدرت پاسخگویی آخوندی حکایت از تسلط آن بر حوزه خود داشت  و جو مجلس به نفع وی است، اظهار داشت:  آخوندی یکی از وزرایی است که هم در مجلس قبلی و هم در این مجلس بارها به صحن آمده و پاسخگوی سوالات و استیضاح بوده و هربار توانسته اعتماد مجلس را جلب کند.

رحیمی تاکید کرد: انتظار داریم آخوندی با رای بالا بتواند در دولت دوازدهم کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز