خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

زنگنه در دولت دوازدهم اثرگذارتر ظاهر خواهد شد / اقدامات گازرسانی وزیر نفت دولت یازدهم تحسین برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۹۰

نیازآذری با اشاره به موفقیت بزرگ زنگنه در امر گازرسانی شهری و روستایی، جهت گیری وزارت نفت دولت یازدهم را شایسته تحسین توصیف کرد و گفت: زنگنه در دولت دوازدهم اثرگذارتر خواهد بود.

حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا عملکرد، رویکردها و پیگیری های  وزارت نفت دولت یازدهم را مناسب و در خور قدردانی همگان ارزیابی کرد و گفت: زنگنه در اجرای پروژه ها به خوبی عمل کرده  و در بخش تولید و صادرات نیز موفقیت های بزرگی حاصل کرده است.

وی با اشاره به اقدامات موثر زنگنه در بخش گازرسانی به شهرها و روستاها تاکید کرد: وزارت نفت دولت یازدهم در تمامی مراحل جهت گیری درستی اتخاذ کرده و با تداوم حضور زنگنه در دولت دوازدهم اثرگذاری بهتری را در صنعت نفت و بهبود اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود.

نیازآذری اظهار داشت: با توجه به شرایط و رویکرد جدید بویژه در امر سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز هم در جنوب و شمال کشورانتظار می رود زیرساخت های این صنعت مادر کشور بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به جدیت زنگنه در پیگیری پروژه ها، تصریح کرد: او با بهره گیری از ظرفیت های کنونی کشور می‌تواند  با حفظ استقلال و استفاده از تکنولوژی روز دنیا عقب کماندگی های صنعت نفت کشور را جبران کند.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: با توجه به اینکه تولیدکننده قوی هستیم باید بتوانیم زیرساخت لازم در صنعت نفت کشور را را برای تامین نیاز داخل و هم صادرات فراهم کنیم که قطعا با تداوم حضور زنگنه این امر میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز