خبرگزاری کار ایران

حمایت انجمن شرکت های هواپیمایی از ابقای «آخوندی» در دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۷۷

انجمن شرکت های هواپیمایی در بیانیه ای حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» در کابینه دولت دوازدهم در راس وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در بیانیه حمایت انجمن شرکت های هواپیمایی ایران از عملکرد وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم آمده است:

  صنعت حمل ونقل کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم نقش تاثیرگذار آن در گسترش عدالت اجتماعی و رونق اقتصادی کشور سالها مورد بی توجهی و غفلت تاریخی واقع شده در حالی که از سوی دیگر تحت تحریم های شدید استکبار جهانی قرار گرفته که در دولت یازدهم با هدایت ها و حمایت ها و برنامه های استراتژیک آقای آخوندی توجه ویژه ای به حل مشکلات صنعت  حمل ونقل هوایی در زمینه های مختلف صورت گرفته است.

اجرای قانون برنامه ای پنجم توسعه در خصوص آزادسازی نرخ بلیط پروازهای داخلی ، اصلاح ساختار صنعت حمل ونقل هوایی، درک اهمیت خطرات ناشی از فرسودگی ناوگان هوایی کشور با سن 24 سال و توجه وافر به نوسازی ناوگان هوایی کشور پس از برجام و تلاش و پیگیری مجدانه برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پا گیر صنعت حمل ونقل هوایی کشور و ایجاد فضای رقابتی و گسترش حضور بخش خصوصی تنها نمونه ای از تلاشها و اقدامات تاثیر گذار آقای آخوندی در این حوزه است.

لذا انجمن شرکت های هواپیمایی اقدامات وزیر راه وشهرسازی در دولت یازدهم در حوزه حمل ونقل هوایی را مصداق بارز رهنمود مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانسته و تداوم حضور ایشان در سنگر وزارت راه و شهرسازی را در جهت مسایل و منافع ملی و تداوم بخش برنامه های اصلاحی و توسعه ایشان در این حوزه می داند. بنابراین از کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استدعا دارد با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور ، یک بار دیگر به جناب آقای آخوندی خدمت گذار متخصص و متعهد به عنوان وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی اعتماد خویش را ابراز نموده و فعالان کسب و کار حوزه حمل ونقل هوایی کشور را در ادامه خدمات خود به مردم شریف ایران یاری نمایند.

حمایت انجمن شرکت های هواپیمایی از ابقای «آخوندی» در دولت دوازدهم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز