خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با ایلنا:

حجتی با دست خالی اهداف وزارتخانه را پیش برد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۵۵

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل استفاده حجتی از افراد بازنشسته جهاد کشاورزی پیشبرد اهداف با سرعت بالا و بدون خطا در چهار سال دولت یازدهم بود که توفیقات بسیاری نیز کسب شد.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص حضور مجدد حجتی در کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: آقای حجتی یکی از مدیران انقلابی و با سابقه نظام جمهوری اسلامی است. تقریبا در همه رده های شغلی از کار کارشناسی شروع کرد، در بخش جهاد در اوایل انقلاب و به عنوان رزمنده در جبهه های جنگ  حضور داشت، استاندار زاهدان، مجری طرح سد کرخه و وزیر بود. دوره سومی است که ایشان را برای وزارت جهاد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده اند.

وی افزود: در یک نگاه اجمالی به کارنامه آقای حجتی مخصوصا در دولت یازدهم که وزارت جهاد به ایشان سپرده شد، وضعیت 4 سال قبل جهاد با شرایط امروز آن و وضعیت مالی دولت نشان از تلاش های مستمر و جدی او در جایگاه وزارت جهاد کشاورزی بوده است. او تلاش ها و اقدامات بسیاری را با دست خالی برای این وزارت خانه و پیشبرد اهداف جهاد انجام داده است.

نیکزادی پناه در ادامه خاطر نشان کرد: در دولت قبل و پیش از وزارت آقای حجتی گندم، شیر خشک، پنیر و گوشت را از خارج وارد می کردیم در حالی که در دوره ایشان و درحال حاضر ما در اکثر این اقلام به خودکفایی رسیده ایم و نیازی به بیرون نداریم که کمک بسیاری به تولید و عدم خروج ارز از کشور می کند. این موارد توفیقات بزرگی است که در دوره حجتی انجام شده است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با معاونین بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مسائلی که برخی افراد در خصوص معاونین ایشان مطرح می کنند، درست نیست. آن روز که حجتی وزارت خانه را تحویل گرفت به خاطر اینکه کار به آزمون و خطا نکشد و بتواند اهداف را به سرعت دنبال کند مجبور شد تا از نیروهای باتجربه که برای او شناخته شده بودند، استفاده کند. در حال حاضر هم همه نمایندگان در سلامت و توانمندی ایشان شک و شبه ندارند. من ایشان را به خوبی می شناسم و به توانمندی های‌شان اطمینان دارم.

وی افزود: با رای نمایندگان به ایشان در این 4 ساله دوم مطمئنا بسیاری از مشکلاتی که در بخش کشاورزی وجود دارد حل خواهد شد و ایشان با زمینه سازی که در 4 سال گذشته انجام داده می تواند مشکلات را رفع کند. در جلسه روز گذشته با حجتی بحث اراضی کشاورزی، آب و چاه های غیر مجاز که البته مجوز آن به ایشان مرتبط نیست اما قول پیگیری آن را داده اند، در بخش تشکل های کشاورزی و توسعه آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه ها برای صرفه جویی در آب و برداشت بیشتر محصول موضوعاتی مطرح شد که ایشان هم پذیرفت و قول پیگیری داد.

نیکزادی در پایان عنوان کرد: من حجتی را وزیر قابلی می دانم و به او نمره مثبت می دهم. امیدوارم در 4 سال دوم بتواند اهداف بخش کشاورزی را بیش از پیش اجرایی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز