خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان جزو السابقون اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۷۹

نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: کرباسیان نیز علاوه بر تسلط بر مسائل علمی اقتصادی در پست‌های گمرک و وزارتی حضور داشته و می تواند موفق عمل کند.

علیرضا راسی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به عملکرد قابل قبول گزینه های معرفی شده برای وزارت خانه های اقتصاد و امور دارایی و صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کرباسیان جزو السابقون اقتصاد کشور است، کاریزمای خوبی دارد و با توجه به اینکه تحصیلات او در موضوعات اقتصادی است می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

وی افزود: شریعتمداری نیز در حوزه بازرگانی کارنامه خوبی دارد بنا بر این او در کنار کرباسیان پازل را تکمیل کرده و می توانند به هم کمک کنند و در حوزه اقتصاد موفقیت های بزرگی حاصل کنند.

راسی تاکید کرد: اکنون در حوزه اقتصاد و به خصوص بازرگانی نیاز داریم که گام های بزرگی برداشته شود و اگر بتوانیم از وزرای خوب و کاربلد در کابینه بهره ببریم می توانیم حرکت های رو به رشدی در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران همچنین خاطرنشان کرد: کرباسیان نیز علاوه بر تسلط بر مسائل علمی اقتصادی در پست‌های گمرک و وزارتی حضور داشته و می تواند موفق عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز