خبرگزاری کار ایران

حمایت انجمن علمی اقتصاد شهری ایران از گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد؛

نمایندگان با رأی بالا به دکتر کرباسیان، راه تحول اقتصادی را هموار کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۳۴

انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به ریاست دکتر حسین محمدپور زرندی و به عنوان انجمن علمی برتر گروه علوم انسانی کشور در بیانیه ای ضمن حمایت از معرفی دکترکرباسیان برای تصدی وزارت اقتصاد در دولت آتی، تأکیددارد با توجه به تجارب علمی و اجرایی این چهره اقتصادی امکان دستیابی به اهداف اقتصادمقاومتی تقویت شده است.

به گزارش ایلنا، در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دکتر مسعود کرباسیان از بدنه نظام اقتصادی کشور است و مجاهدت های مجدانه وی در دوره معاونت وزارت اقتصاد و ریاست گمرک نشان داد سیاست های اعتدالی در حوزه اقتصادی می تواند منشاء اثر خیر و تحول باشد.

این بیانیه می افزاید: سوابق و تجارب دکتر کرباسیان در حوزه مدیریت شهری نیز این امیدواری را پدید آورده است که در دوران وزارت ایشان در دولت آتی، هماهنگی و هم افزایی بین مدیریت شهری و وزارت اقتصاد و دارائی پدید آید که نتیجه آن رونق اقتصادی شهرها، توسعه کارآفرینی، حمایت از بنگاه های خرد و متوسط و در نهایت کاهش بیکاری و آسیب های اجتماعی است.
در بخش پایانی این بیانیه نیز انجمن علمی اقتصاد شهری ایران به ریاست دکتر حسین محمدپور زرندی به عنوان انجمن برتر گروه علوم انسانی کشور طی سه سال گذشته از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواسته است تا با رأی بالا به کرباسیان بستر تحول اقتصادی در دولت آتی بر مبنای الگوی اقتصاد مقاومتی را همواره سازند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز