خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

مسلط ترین مدیر بخش کشاورزی کشور حجتی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۸۰

علی دیلمقانیان گفت:با توجه به سابقه حجتی در بخش کشاورزی ایشان مسلط ترین مدیر عالیرتبه در بخش کشاورزی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی حجتی به عنوان وزیر کشاورزی به مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان از مدیران باسابقه در این حوزه است و با سابقه‌ای که ایشان در حوزه کشاورزی دارد می‌توان گفت با تسلط‌ترین مدیر بخش کشاورزی است.

علی دیلمقانیان ادامه داد: در دولت دهم یکسری وظایف از وزارت صنعت به وزارت کشاورزی واگذار شد که این امر سبب شد یکسری ناهماهنگی در فعالیت واحدهای تولیدی کشاورزی به وجود آید و فعالین حوزه بین این دو وزارتخانه سرگردان بمانند.

وی تصریح کرد: به نظر من مهم‌ترین وظیفه وزیر آینده جهاد کشاورزی روشن کردن حدود و وظایف اختیارات مدیران بخش کشاورزی است تا بخش خصوصی طرف حساب خود را بشناسد.

عضو هیئت تمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: مهم‌ترین مشکل وزارتخانه این است که معاونین و مدیران ارشد آن اکثراً بیش از 65 سال سن دارند و جزو مدیران بازنشسته محسوب می‌شوند در صورتی که ما مدیران جوان قدرتمند و مسلطی داریم که می‌توانند در این حوزه به کار گرفته شود. اگر حجتی بخواهد در این وزارتخانه جهش مثبتی ایجاد کند باید به جوانان اعتماد کند و آنها را در معاونت‌ها به کار گیرد.

وی گفت: با مدیریت و تسلط حجتی و استفاده از نیروی جوان می‌توان شاهد تحول در بخش کشاورزی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز