خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود کشوری از گروه 1+5 به یک پروژه نفتی برای ما اهمیت سیاسی دارد/ ورود توتال نافی حضور شرکت‌های توانمند ایرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۷۸

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: توتال متعلق کشوری است که جزء گروه 1+5 است و به لحاظ بار سیاسی برای ما مهم است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره خبری مبنی بر توافق دولت و قرارگاه خاتم در پروژه‌های اقتصادی اظهار داشت: پروژه قراردادبا توتال بخش کوچکی از نیاز صنعت نفت و گاز کشور به جذب سرمایه گذاری است زیرا ما در این صنعت به ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه نیاز داریم که سرمایه گذاری کنسرسیومی به رهبری توتال کمتر از ۱۰ درصد این رقم است، ثانیا اگر سرمایه گذاران و شرکت‌های ایران توانمند باشند هیچ منعی برای ورودشان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ورود توتال به جهت وجهه بین المللی و جهانی این شرکت برای ما حائز اهمیت بوده است، افزود: بهر حال باید تحریم‌ها شکسته می‌شد و توتال هم عضو کشوری است که جزء گروه ۱+۵ است و به لحاظ بار سیاسی برای ما مهم است.

یوسفیان ملا تاکید کرد: با ورود یک شرکت خارجی نباید تصور کنیم که پای شرکت‌های ایرانی در پروژه‌ها قطع می‌شود کما اینکه در همین پروژه توسعه فاز ۱۱ نیز شرکت ایرانی حضور دارد و همچنان از ورود شرکت‌های توانمند و صاحب سرمایه ایرانی استقبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز