خبرگزاری کار ایران

۱۴ شهر کشور زیر پوشش اینترنت TD LTE مبین نت /اتصال بیش از ده هزار شعبه بانکی از طریق شبکه سراسری مبین نت

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۱۰۹

شرکت مبین نت در جریان بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، دستاوردهای خود در بحث اینترنت نسل چهارم ثابت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مبین‌نت در حاشیه‌ی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی  الکامپ امسال اعلام کرد تلاش میکند که تا پایان سال همه‌ی مودم‌های وایمکس را با سرویس TDLTE جایگزین کند. 

حسین ریاضی، مدیرعامل شرکت مبین‌نت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران  در خلال برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ گفت: یک سال پیش سرویس TD LTE توسط مبین نت رونمایی شد و 14 شهر کشور تحت پوشش این شبکه قرار گرفت و قرار است ظرفیت این شبکه تا ۳۰ برابر افزایش یابد.  در شبکه‌ی TD LTE، به دلیل ظرفیت زیادی که دارد مشترکان بیشتری خواهد داشت و قرار است سرعت این سرویس از ۴ تا ۴۰ مگابیت باشد. 

وی افزود: مبین‌نت مشترکان سازمانی زیادی دارد و به اغلب بانک‌ها و سازمان‌های با اهمیتی که ارتباط دیتا برایشان حیاتی است، سرویس ارائه می‌کند. هم‌اکنون ۹۰۰ هزار مشترک از وایمکس مبین نت  استفاده می‌کنند و قرار است که سطح سرویس این مشترکان افزایش پیدا کند و تا سال آینده این سرویس به TD LTE ارتقاء یابد. به این ترتیب همه‌ی شهرهای تحت پوشش سرویس TD LTE قرار می‌گیرند. 

حسین ریاضی اعلام کرد: طبق نظر رگولاتوری ،اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های اینترنت  می‌توانند ۶ بار در سال تعرفه‌های تشویقی داشته باشند و مبین‌نت طرح‌های جذاب‌تری برای تابستان در نظر دارد تا این فناوری را با سرعت بالا ارائه دهد. باتوجه به نیاز فناوری TD-LTE به زیرساخت به روز مبین نت شروع به ایجاد یک مرکز داده جدید کرد و با همین کار امکان ارائه خدمات میزبانی و اجاره فضای فیزیکی رک برای کسب و کارهای مختلف را بوجود آورد. 

ریاضی افزود: درکنار TD-LTE و وایمکس که دو محصول با قابلیت ارائه اینترنت پرسرعت ثابت بی سیم هستند. مبین نت در حوزه ارائه خدمات ارتباطی بی سیم و پهنای باند اختصاصی به سازمان های گوناگون گامهای مهمی را برداشته است. وی ادامه داد اتصال بیش از ده هزار شعبه بانکی از طریق  شبکه سراسری مبین نت خود گواه امنیت، پایداری و سرعت بالای شبکه مبین نت است. همچنین با توجه ارتقاء سرویس به TD LTE، سیاست قیمت‌گذاری تغییر چندانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز