خبرگزاری کار ایران

یدالله رحمانی مطرح کرد:

افزایش دو برابری فضای کسب و کار پس از برجام/ سفر 65 هیات‌خارجی به استان فارس

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۵۳

معاون استاندار فارس از افزایش دو برابری فضای کسب و کار پس از برجام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به استان فارس، یدالله رحمانی در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو با اشاره به تاثیرگذاری برجام در فضای کسب و کار این استان گفت: پس از توافق هسته‌ای حضور شرکت‌های خارجی در این استان افزایش چشمگیری داشته این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف فعال هستند و در زمینه خودرو نیز نمایندگی‌های برندهای بین‌المللی کاملا در این استان فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: فضای ایجاد شده پس از برجام سبب شد شرکت کننده‌ها در نمایشگاه امسال دو برابر افزایش پیدا کند که این شرکت‌ها به‌طور مساوی از قاره اروپا و اسیا هستند و امروز ما شاهد برندهای مطرحی همچون بنز، تویوتا، نیسان و جک هستند.

وی تصریح کرد: این فضا سبب شده در نهایت مصرف‌کننده بیشترین بهره را ببرد زیرا شرکت‌ها برای در اختیار بازارها مجبور شدند کیفتی و خدمات خود را بالا ببرند.

معاون اقتصادی استاندار فارس گفت:  در دومین سال پس از برجام در فضای پس از برجام سبب شد تاکنون 65 هیات‌خارجی به استان فارس سفر کند و ما به آنها 162 بسته سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعتی و خدماتی معرفی کردیم که برخی از آنها در مراحل انتهایی قرارداد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز