خبرگزاری کار ایران

حضور مرکز کسب‌وکارهای نوپا در بیست‌ و سومین نمایشگاه الکامپ

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۰۹

مرکز کسب و کارهای نوپا در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گیری کسب‌وکارهای نوپای فاوا امسال هم در بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور دارد. این مرکز در سالن الکام‌ استارز که برای سومین سال متوالی برپا می‌شود، در سالن ۸ حاضر خواهد بود.

امسال در غرفه فاوا، رضا باقری‌اصل، رییس معاونت دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران و شهلا اصولی، مدیر مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گیری کسب‌وکارهای نوپای فاوا نیز حضور پیدا می‌کنند. همچنین مانند سال‌های گذشته این مرکز به فعالیت‌هایی چون مصاحبه‌های تصویری، ارایه گزارش کامل از فعالیت‌ها و خدمات مرکز و انجام پژوهش از استارت‌آپ‌های حاضر در سالن الکام‌استارز می‌پردازد. در کنار این فعالیت‌ها با بازیگران اصلی اکوسیستم استارت‌آپی کشور نیز گفت‌وگو خواهد شد.

از مهمترین برنامه‌های مرکز فاوا در این دوره از نمایشگاه، اجرای پژوهشی با عنوان بررسی اکوسیستم استارت‌آپ‌های ایران است که با همکاری هسته پژوهشی و نوآوری کسب‌وکارهای دیجیتال دانشکده مدیریت دانشگاه تهران صورت می‌گیرد. به همین منظور گروهی از پژوهشگران این حوزه با حضور در غرفه استارت‌آپ‌ها به تکمیل پرسشنامه اقدام می‌کنند. نتایج این پژوهش در آینده‌ای نزدیک در نشریه زیست‌بوم و وب‌سایت مرکز منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا با هدف توانمندسازی متخصصان و فعالان کسب‌وکار‌های نوپا در حوزه فناوری اطلاعات از زمستان ۱۳۹۴ تشکیل شده است. تلاش این مرکز ملی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران، تسهیل روند ایجاد و توسعه کسب‌وکارها همچنین زمینه‌سازی برای تعامل آسان و حرفه‌ای بازیگران کسب‌وکارهای نوپا است. این مرکز با چشم‌انداز ایجاد یک مرجع مورد اعتماد برای توسعه کسب‌وکار‌های نوپا (استارت‌آپ‌ها)، سرمایه‌گذاری و رصد بازار در بستر فاوا شکل گرفته است.

یکی از دلایل اصلی ایجاد پایگاه اینترنتی مرکز کسب‌وکارهای نوپای فاوا تشکیل یک بانک اطلاعاتی از بازیگران اصلی این زیست‌بوم و ارایه ابزارهایی برای برقراری ارتباط میان مربیان، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و سایر بازیگران اصلی این زیست‌بوم به‌منظور تشکیل یا تقویت تیم‌های استارت‌آپی است.

استارت‌آپ‌های علاقه‌مند به مصاحبه تصویری با مرکز فاوا می‌توانند از طریق آدرس زیر با شرایط مصاحبه آشنا و در آن ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که نمایشگاه الکامپ از 30 تا 2 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز