خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش نهادهای نظارتی حاکی از موفقت طرح رونق بوده است/ برخی واحدها به جای وام فرصت تنفس خواستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۸۰

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بانک مرکزی صحبت کردیم که برخی عوامل مانند سپرده گیری یا تسویه وام‌های عقب مانده کمتر صورت بگیرد زیرا هدف ما پویایی و راه‌اندازی دوباره واحد‌های صنعتی است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص کیفیت تسهیلات اعطا شده در سال قبل و موفقیت آمیز بودن آن گفت: علاوه بر مدیران وزارتخانه، نهادهای نظارتی نیز به صورت دائم بر روی واحدهایی که این تسهیلات را گرفته بودند نظارت می‌کردند و اطلاعات لازم را به ما می‌دادند.

رضا رحمانی ادامه داد: نتیجه گزارش وزارتخانه و نهادهای نظارتی همگی حاکی از موفقیت آمیز بودن این طرح بود و به همین دلیل امسال نیز مصوب شد که این طرح ادامه پیدا کند و میزان تسهیلات اعطایی بالا‌تر برود.

وی تصریح کرد: در بعضی از واحد‌ها به جای دادن تسهیلات وام‌های مانده آن‌ها را با تنفس چند ماهه تمدید کردند البته این کار هدف ما نبود و از ابتدا هم به دنبال آن نبودیم اما به هر حال برخی از واحد‌ها به این صورت مشکلشان حل می‌شد به هر حال در صنعت و تولید این هم نوعی کمک به شمار می‌رود.

رحمانی افزود: به هر صورت در هر پروژه ایرادهایی وجود دارد و ما هم ادعا نداریم که تمام تسهیلاتی که دادیم به صورت موفق تبدیل به اشتغالزایی یا فعالیت شده اما این را می‌توانم با قاطعیت بگویم که به نظر من این طرح موفقیت آمیز بوده است.

وی گفت: با بانک مرکزی صحبت کردیم که برخی عوامل مانند سپرده گیری یا تسویه وام‌های عقب مانده کمتر صورت بگیردزیرا هدف ما پویایی و راه‌اندازی دوباره واحد‌های صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز