خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

مدیر عامل هما توانست یک فروند هواپیمای مجانی از ایرباس بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۰۶

اصغر فخریه کاشان گفت: آقای پرورش توانستند در طول مذاکرات با ایرباس توانستند یک فروند هواپیمای مجانی بگیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اصغر فخریه‌کاشان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هما (ایران ایر) با اشاره به مدیریت سابق این شرکت گفت: در دوره دو ساله‌ای که برای خرید هواپیماهای جدید برای ایران ایر کار کردم صحنه‌های زیبایی در زندگی من نقش بست از جمله همکاری‌های همایی برای به نتیجه رسیدن این قرارداد جدید هواپیماها و همچنین شخصیت آقای فرهاد پرورش.

وی افزود: عقد قرارداد خرید هواپیماهای جدید به طور قطع حاصل همکاری بخش‌های مختلف شرکت هواپیمایی هما و مدیریت خاص آقای پرورش بوده است که امروز ایشان به یک برند تبدیل شده‌اند. معقدم آقای پرورش به لحاظ شخصیت‌شان نوع مدیریت و صبوری به یک برند تبدیل شده‌اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با تاکید بر اینکه آقای پرورش از هما باقی می‌مانند و در مذاکرات بعدی هم از ایشان استفاده خواهیم کرد، گفت: در این تعهد و معامله‌ای که با جهان غرب انجام دادیم توانستیم امتیازاتی را بگیریم و تفاهم‌هایی را با دنیا داشته باشیم. معتقدم مهمترین نکته در این قراردادها این است که بتوانیم این تعامل و قراردادها را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: توانستیم شورای اقتصاد را قانع کنیم که ایران ایر می‌تواند از این قراردادها و از محل این درآمدها به نفع این شرکت و اقتصاد کشور استفاده کند اما مهم این است که برنامه‌ها در هما به اجرا برسد و اگر قرار است هواپیمایی روز 10 ساعت پرواز داشته باشد به 6 ساعت کاهش پیدا نکند. حفظ این شرایط منوط به این است که بتوانیم از این تجربه‌ها مراقبت کنیم.

کاشان همچنین با اشاره به توانایی‌های پرورش درا نجام مذاکرات با شرکت‌های فروشنده هواپیما گفت: توانستیم از خصیصه اصفهانی بودن آقای پرورش استفاده کنیم و تخفیف‌های قابل توجهی را از این شرکت بگیریم.

وی ادامه داد: در حالی که شرکت ایرباس معمولا به هر شرکتی در قالب یک کتگوری تخفیف ارائه می‌دهد توانستیم با مذاکرات آقای پرورش در 9 کتگوری قوری تخفیف دریافت کنیم. علاوه بر تمام این تخفیف‌ها آقای پروش توانستند از مدیرعامل ایرباس یک هواپیمای به عنوان تخفیف برای ایران ایر بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز