خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان خبر داد:

افزایش 10 درصدی مصرف آب شرب در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۰۸۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افزایش 10 درصدی مصرف آب در لرستان آب شرب خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، حمیدرضا کرم‌وند در این باره اظهار کرد: در چند وقت اخیر شاهد ورود موج بی‌سابقه گرما به کشور هستیم که به تبع استان را نیز تحت تأثیر قرار داده است. در همین راستا شهرهایی چون خرم‌آباد، کوهدشت، رومشکان، چگنی، پلدختر و معمولان براساس گزارش هواشناسی با افزایش دما همراه هستند و این روند تا پایان تابستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا از همشهریان درخواست می‌شود در مصرف آب تا حد ممکن صرفه‌جویی کنند چراکه منبع تأمین کننده آب، چاه است و در صورت تخلیه امکان جایگزینی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه احتمال قطعی آب پایین است، افزود: همچنین دستوری برای قطعی آب نیز نداریم و ممکن است در بعضی جاها با افت فشار مواجه شویم برای همین باید از شستشوهای غیرضروری خودداری شود و مصرف آب را مدیریت کرد.

وی، میزان مصرف سالیانه آب استان را 10 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: هم اکنون این میزان 10 درصد افزایش داشته است.

کرم‌وند با اشاره به آبیاری پارک‌های استان اظهار کرد: اکثر این پارک‌ها با آب غیر شرب آبیاری می‌شوند اما مواردی نیز استفاده از آب شرب وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز