خبرگزاری کار ایران

اراده کامل گمرک برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی ایکس‌ری/ گمرک به دنبال پیدا کردن تولیدکننده داخلی که فقط روی آنتن صدا و سیما آمد!

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۹۴۶

گمرک ایران اعلام کرد که اراده کاملی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارد و به دنبال پیدا کردن یک تولیدکننده داخلی ایکس‌ری کامیونی است که فقط روی آنتن صدا و سیما آمد!...

به گزارش ایلنا؛ در توضیحات گمرک ایران در این خصوص آمده است: ۱۲ تیرماه سال‌جاری خبر ۲۱ سیما از مسئولین گمرک دعوت به عمل آورد که به صورت حضوری درخصوص برنامه تجهیز گمرکات به دستگاه‌های ایکس‌ری کامیونی توضیح دهند که معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران در این برنامه حاضر و به سوالات مجری برنامه پاسخ گفت.

در ادامه بخش خبری درخصوص استفاده از توان بخش خصوصی و انتقال تکنولوژی ساخت دستگاه‌های ایکس‌ری کانتینری در داخل کشور، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع بیان نمودند که در سال 95 قرارداد ساخت و نصب 5 دستگاه ایکس‌ری کانتینری با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد گردیده که تا پایان دی ماه سال‌جاری در گمرکات اجرایی مورد نظر نصب و به بهره‌برداری خواهد رسد. همچنین طبق هماهنگی به عمل آمده اقدامات لازم درخصوص انعقاد تفاهم‌نامه ساخت یک دستگاه ایکس‌ری کانتینری نیز با سازمان انرژی اتمی در حال اجرا است.

گمرک ایران بار دیگر تأکید می‌کند که این سازمان همواره با شرکت‌های داخلی معتبر که دارای توانمندی‌های بالقوه در زمینه تولید دستگاه‌های ایکس‌ری با تکنولوژی روز بوده‌اند در تعامل و همکاری بوده و نسبت به تبادل اطلاعات فنی و در اختیار گذاردن امکانات و تجهیزات موجود در جهت پیشبرد طرح‌های مورد نظر آن شرکت‌ها اقدام نموده است.

اضافه می‌نماید گمرک ایران با توجه به مطالب عنوان شده حق پیگیری‌های حقوقی را از مراجع ذی‌صلاح قانونی برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز