خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت‌وگو با ایلنا:

بنیاد مستضعفان هر بار قول جدیدی می‌دهد و به آن عمل نمی‌کند/ اجازه بدهند مقاوم‌سازی واحدها توسط کسبه انجام شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۵۲

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: در حال حاضر یکی از خواسته‌های کسبه پلاسکو این است که بنیاد مستضعفان جوابگوی این امر باشد که تکلیف قسمت فوقانی ساختمان چیست؟ آیا می‌‌خواهد آن را بسازد و مقاوم سازی کند یا این که خود کسبه باید تعمیرات را انجام دهند؟

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص تجمع کسبه پلاسکو در مقابل بنیاد مستضعفان گفت: این تجمع به این دلیل انجام شد که تا به حال به خواسته‌های منطقی کسبه پلاسکو توجهی نشده است. هر بار قول‌های جدیدی به آنها داده می‌شود اما به آن عمل نمی‌شود.

مجتبی درودیان ادامه داد: در حال حاضر یکی از خواسته‌های کسبه پلاسکو این است که بنیاد مستضعفان جوابگوی این امر باشد که تکلیف قسمت فوقانی ساختمان چیست؟ آیا می‌‌خواهد آن را بسازد و مقاوم سازی کند یا این که خود کسبه باید تعمیرات را انجام دهند؟

وی ادامه داد: در 30 اردیبهشت رئیس بنیاد مستضعفان به اما اعلام کرد که قسمت شمالی را مقاوم سازی می‌کنند و در 30 خرداد کلنگ احداث ساختمان جدید زده خواهد شد اما تاکنون به این حرف‌ها عمل نکرده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان ادامه داد: کسبه پلاسکو طی یک نامه رسمی از بنیاد درخواست تعیین تکلیف کردند که مدیران این سازمان حاضر نشدند که جواب کتبی و رسمی به آن نامه بدهند و گفتند حضوری با نمایندگان شما صحبت می‌کنیم. البته جلسه حضوری‌ نیز خروجی خاصی نداشت.

وی گفت: با وجود نگهبان و نیوجرسی‌هایی که در مقابل ساختمان شمالی قرار داده شده اما تا به حال چندین بار از این ساختمان دزدی شده و همین امر کسبه را مجبور کرده که شب‌ها نوبتی آنجا چادر بزنند و از مال‌شان حفاظت کنند. امروز اموال کسبه پلاسکو غارت می‌شود کسب و کار آنها خوابیده است. دیگر چه زمانی باید مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند؟

درودیان گفت: آخرین نقل قولی که از سوی سعیدی کیا، رئیس عامل بنیاد مستضعفان به ما اعلام شده احداث ساختمان جدید از شهریورماه است اما خواسته کسبه این است که بخش شمالی ساختمان که 286 واحد وجود دارد تعیین تکلیف شود.  یا خود بنیاد مستضعفان عملیات مقاوم سازی را آغاز کند یا اجازه دهند خود کسبه این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز