خبرگزاری کار ایران

با تلاش متخصصان مدیریت عملیات ویژه شرکت ملی حفاری محقق شد

حفاری افقی و جهت‎دار ۱۶ هزار و ۵۲۲ متر چاه نفت و گاز در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۱۴

با تلاش متخصصان مدیریت عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران در سه ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۵۲۲ متر حفاری چاه‌ های نفت و گاز به روش افقی و جهت دار در مناطق نفتخیز کشور با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا، مهران عالی پور مدیر عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به حفر ۱۶ هزار و ۵۲۲ متر چاه نفت و گاز به صورت افقی و جهت دار در سال جاری گفت: این متراژ حفاری با بهره گیری از دانش فنی و تجارب ارزشمند متخصصان و کارشناسان شرکت ملی حفاری بر روی ۳۱ حفره حاصل شده است.

وی افزود: با توجه با شرایط عرضه و تقاضا و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی شرکت ملی حفاری این میزان حفاری در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، دو هزار و ۶۷۳ متر (بیش از ۱۶ درصد) افزایش داشته است.

عالی پور اظهار کرد: در اجرای این خدمات در مدت پیش گفته، افزون بر اجرای پروژه های کلید در دست، به شرکت های ملی مناطق نفتخیزجنوب، شرکت نفت فلات قاره و دیگر شرکت های متقاضی، خدمات حفاری افقی و جهت دار ارائه شده است.

مدیر عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: حفاری به شیوه افقی و جهت‌ دار در ردیف روش های روزآمد حفاری در جهان است که این شرکت هم‌ اکنون به شرکت‌ های تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت حفاری ارائه می دهد.

عالی پور با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در ارتباط با تجهیز مدیریت عملیات ویژه حفاری به آخرین فناوری های روز افزود: حفاری انحرافی و جهت‌دار در عملیات حفر چاه‌های در حال فوران، حفاری یک حلقه چاه با چند انشعاب، حفاری چاه ‌های متعدد از یک دکل دریایی، حفاری در مناطق غیر قابل دسترس مانند مناطق مسکونی و همچنین حفاری بر روی گسل ‌ها دارای کاربرد اساسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز