خبرگزاری کار ایران

ارائه انواع خدمات ارزی به صادرکنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان در بانک‌پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۹۲

بانک‌پاسارگاد آمادگی دارد جهت کمک به صادرکنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان و در راستای توسعه اقتصادی، گسترش صادرات غیرنفتی، ایجاد اشتغال، افزایش توان رقابت صادرکنندگان کالا و خدمات فنی و مهندسی قابل صدور آنی در بازارهای هدف صادراتی، انواع خدمات ارزی را ارایه کند.

به گزارش ایلنا، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با بهره‌مندی از سرمایه‌انسانی متخصص و توانمند، به ارایه انواع خدمات مشاوره حقوقی برای انعقاد قرارداد و همچنین صدور پیش‌فاکتور می‌پردازد. این بانک همچنین خدماتی مانند صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی در حوزه صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی، پذیرش ضمانتنامه‌های مرتبط، پذیرش و ابلاغ انواع اعتبارات‌اسنادی صادراتی، انجام اقدامات در خصوص انواع بروات وصولی و حواله‌های وارده حاصل از صادرات کالا و خدمت را نیز ارایه می‌دهد.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با تأکید بر آنکه این بانک، به صادرکنندگان در زمینه اعتبارات‌اسنادی، بروات وصولی صادراتی و تنظیم اسناد حمل جهت ارایه به خریداران خارجی نیز مشاوره می‌دهد، ادامه داد: بانک‌پاسارگاد در چهارچوب آیین‌نامه تأمین مالی صادرات، تسهیلات ارزی صادراتی تحت‌عنوان اعتبار فروشنده در قالب تسهیلات قبل از حمل و تسهیلات بعد از حمل اعطا می‌کند. همچنین این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات بابت واردات کالا و خدمات از محل منابع بانک، تسهیلات کوتاه‌مدت حداکثر 2 ساله برای واردات کالاها از محل منابع کوتاه‌مدت کارگزاران و تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی فعال است.

وی در پایان اظهار داشت: ارایه خدمت "پیش کنترل اسناد حمل" تنظیم شده از سوی صادرکنندگان کالا و خدمت، افتتاح حساب ارزی به نام صادرکنندگان جهت واریز ارزهای حاصل از صادرات کالا و خدمات و خرید ارزهای حاصل از صادرات به نرخ بازار آزاد از دیگر خدمات ارایه‌شده در بانک‌پاسارگاد به صادرکنندگان هستند.

گفتنی است هم‌وطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز