خبرگزاری کار ایران

تحویل اراضی یکپارچه سازی شده به کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۵۷

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: در یک ماهه اخیر 226 هکتار از شالیزارهای این شهرستان طرح تجهیز و یکپارچه سازی اجرا شد.

به گزارش ایلنا، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل اظهار کرد: یک ماهه اخیر 226 هکتار از شالیزارهای روستاهای "نفرخیل و تجنک" شهرستان آمل با اعتبار بالغ بر 25میلیارد و212میلیون ریال تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری اجرا و به کشاورزان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت 10مورد پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 18هکتار از باغات این شهرستان انجام و تحویل موقت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در مورد فعالیت‌های بخش امور اراضی این مدیریت در خرداد ماه امسال گفت:نظارت برعملکرد تبصره یک ماده1 و4 به تعداد 18مورد و با مساحت91هزار و382 مترمربع انجام شد.

اسلامی برگزاری 60 دوره آموزشی ترویجی یکروزه با موضوع آفات و بیماری‌های برنج بخش باغبانی و بخشهای مختلف آموزشی را با حضور یک هزار و 800 نفر روز و صدور 6مورد و تمدید یک مورد مجوز مشاغل خانگی را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در یک ماهه اخیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 37 هزار و 298هکتار از اراضی شالیزاری این شهرستان نشاکاری شد که دو هزار و 6109 هکتار به صورت مکانیزه کشت شد، گفت: 4هزار و600هکتار از مزارع برنج این شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: معرفی برای بیمه کارگری زراعت برنج به 18نفر و برای باغات یک نفر، پرداخت 19میلیارد و 325 میلیون ریال و کمک بلاعوض به یک هزار و 902نفر از باغداران خسارت دیده برف ، صدور 8 مورد مجوز پروانه برای متقاضیان صنایع تبدیلی، صدور500 فقره مجوز کوچک و استقرار کلنی های زنبور عسل از دیگر فعالیت های شاخص این مدیریت درخردادماه امسال بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز