خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری روی داد؛

رشد 8 درصدی تولید در ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۲۸

رشد تولید و فروش، پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارخودروی کشور در سه ماهه نخست سال جاری در شرکت ایران خودرو صورت گرفت.

 به گزارش ایلنا به نقل از ایکو پرس، شرکت ایران خودرو در سه ماهه اول سال جاری 144 هزارو 667 دستگاه انواع خودروی سواری تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 8 درصدی را نشان می دهد. به عبارت بهتر این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 هزارو 761 دستگاه خودرو بیش تر تولید کرد. این درحالی است که تولید ایران خودرو در سه ماهه  نخست سال 95، 133هزارو 906 دستگاه بود.

 فروش ایران خودرو در سه ماهه  اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی 5. 8 درصدی را تجربه کرده است، ایران خودرو در سه ماهه اول سال جاری تعداد 125 هزارو 787 دستگاه انواع خودروی سواری رورانه بازار کرد. این شرکت درسه ماهه اول سال گذشته 115 هزارو 896 دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده بود.

این رشد تولید به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید درحالی بدست آمدکه با توجه به حادثه آتش سوزی در یکی از شرکت های تامین کننده قطعات در اواخر اردیبهشت ماه نه تنها خللی در آهنگ تولیدایران خودرو رخ نداد بلکه شتاب هم گرفت واین روند ادامه دارد.

 در این گزارش آمده است که در آمار سه ماهه تولید و فروش ایران خودرو، فروش خودروی پژو  2008 و هایما لحاظ نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز