خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خبر داد:

حضور 16 شرکت خارجی از 10 کشور در شهرکهای صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۴۹

رغبت سرمایه گذاران خارجی به استان قزوین نقطه عطفی در روابط خارجی و جذب سرمایه گذاری با وجود تحریم های ظالمانه خواهد بود و این شرکت در راستای تشویق و ترغیب در جذب سرمایه گذار خارجی و با هدف شناساندن پتانسیل های استان حضور هیئت های تجاری را فراهم نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین " حمیدرضا خانپور" در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و در مراسم انعقاد تفاهم نامه با شرکت ترکیه ای AGT اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و با وجود زیرساختهای لازم و دارا بودن ظرفیت های بالای                       سرمایه گذاری در استان و در نظر گرفتن مشوقهای جدید 11 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین به شرکت ترکیه ای AGT واگذار میشود که تا چند ماه آینده عملیات اجرایی احداث کارخانه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این شرکت یکی از سه شرکت بزرگ تولید MDF در کشور ترکیه می باشد که در فاز نخست با سرمایه گذاری 45 میلیون یورویی به صورت سرمایه گذاری مستقیم وسرمایه در گردش در زمینه تولید پنل فعالیت خواهد کرد که با تکمیل سه فاز زمینه اشتغال 300 نفر فراهم میشود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از راه اندازی فاز 2 و 3 با محصول تولیدی پارکت لمینت و سایر محصولات MDF در طول سه سال آینده خبر داد.

خانپور در پایان با اشاره به سرمایه گذاری خارجی در شهرکهای صنعتی استان افزود: در حال حاضر 16 واحد تولیدی از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلار در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر می باشند.

همچنین در ادامه " شیرزات سوباشی " مدیر عامل شرکت AGT  ترکیه گفت : با توجه به مطالعه و بررسی های صورت گرفته  از بازار محصولات خود در استان قزوین و موقعیت استراتژیک استان ، به دنبال احداث خط تولید پانل های MDF در فاز اول و توسعه کارخانه احداث خط تولید دربهای ضد سرقت و پروفیل را در فازهای بعدی هستیم.

این جلسه با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان شرکت AGT  ترکیه و جمعی از مدیران دستگاههای خدمات رسان استان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز