خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق ایران و عمان در گفت‌وگو با ایلنا:

گزینه‌های مطرح شده برای وزارت صنعت افراد مناسبی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۳۵

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان گفت: مروز برخی از فعالیت‌ها همچون اعزام و پذیرش هیئت‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها توسط دولت انجام می‌شود که این قبیل کارها جزو وظایف بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی است.

محسن ضرابی، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص ویژگی‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف این وزارتخانه هماهنگی با بخش خصوصی است و این که اجازه دهد که آنها وظایف خودشان را انجام دهند.

محسن ضرابی ادامه داد: امروز برخی از فعالیت‌ها همچون اعزام و پذیرش هیئت‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها توسط دولت انجام می‌شود که این قبیل کارها جزو وظایف بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی است.

وی تصریح کرد: وزیر آینده باید دولت را متقاعد کند که از توانمندی‌های بخش خصوصی بیشتر استفاده کند و در بخش  امضای تفاهمنامه‌ها بین کشورها، نظرات اتاق را که طبق قانون به عنوان مشاور قوا هستند، اخذ کند.

ضرابی افزود: همه گزینه‌هایی که تا به امروز برای وزارت صنعت، معدن و بازرگانی اعلام شده‌اند افراد مطمئن و خوبی هستند اما به نظر من آقای خوانساری می‌توانند تعامل بخش خصوصی با دولت را بیشتر کنند.

رئیس اتاق ایران و عمان در پایان یادآور شد: اگر دولت به بخش خصوصی اعتماد کند و اجازه بدهد که آنها فعالیت کنند می‌تواند اثرگذاری مثبت آن را بر اقتصاد کشور حس کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز